سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
در نبودِ برادرتان، به بهترین شکلی که دوستدارید در نبودتان از شما یاد کند، از او یاد کنید . [امام صادق علیه السلام]
 
امروز: جمعه 103 فروردین 10

دانشمندان موثرترین مکمل ها و غذاها را برای تسکین درد مبتلایان به آرتروز ، معرفی می کنند ( و این خبر خوبی است برای کسانی که روغن ماهی و کلم پیچ را به راحتی میخورید ) بعد از تجزیه و تحلیل بیش از 60 مطالعه، محققان یافتند مصرف تنها یک و نیم یا یک گرم مکمل ماهی روزانه به طور قابل توجهی ناراحتی مفاصل ، التهاب را کاهش می دهد.تسکین درد آرتروز
تسکین درد آرتروز
همچنین بررسی مطالعات نشان داد ویتامین ک که در کلم پیچ، اسفناج و جعفری یافت می شود، علائم بیماری را با بهبود استخوان و غضروف از بین می برد.
 
تسکین درد آرتروز
راه درمان طبیعی درد آرتروز

صحبت های پروفسور علی موباشری در رابطه با کاهش درد آرتروز

پروفسور علی موباشری ، نویسنده مطالعه، از دانشگاه شوری اظهار داشت:" شیوه زندگی باید برای کاهش درد آرتروز مورد توجه قرار گیرد ، بیماران اگر اضافه وزن داشته باشند یا سیگار بکشند، نمی توانند انتظار معجزه داشته باشند پس مصرف مواد غذایی توصیه شده به تنهایی کارساز نخواهد بود ، از طرفی تغذیه و ورزش هرگز نباید دست کم گرفته شود.
نتایج بیشتر نشان می دهند خوردن خود ماهی مزایایی بیشتری از خوردن مکمل های روغنی آن دارد، استفاده از مکمل ها ممکن است راحت تر از ترکیب کردن ماهی به رژیم غذایی افراد باشد اما کلسترول بالایی که براثر مصرف این مکمل ها ایجاد می شود با آرتروز ارتباط دارد چون باعث التهاب و انباشته شدن غضروف و منجر به نابودی آن می شود.
 
 آرتروز
همچنین بخوانید : دیکلوفناک موثرترین دارو برای کاهش درد آرتروز
بهترین مکمل ها برای تسکین درد آرتروز

اهمیت ورزش و یک رژیم غذایی خوب بر درد آرتروز

خوردن فیبر بیشتر و اضافه کردن جو یا آجیل به رژیم غذایی بیماران ممکن است به کاهش سطح کلسترول آن ها کمک کند این محدودیت کالری به نفع بیمارانی که دارای وزن متعادلی هستند نیست.
پروفسور مارگارت ریمن، نویسنده این مطالعه ، بیان کرد" اهمیت رژیم غذایی خوب و ورزش منظم هرگز نباید دست کم گرفته شود ، این فاکتور نه تنها ما را سالم نگه می دارد، بلکه همانطور که از این مطالعه یاد گرفته ایم، می تواند علایم دردناک آرتروز را کاهش دهد.
محققان بیان کردند با توجه به گزینه های درمان محدودی که برای بیماران در دسترس هستند، تلاش می کنیم که هر گونه ریسک پیشرفت بیماری و یا نشانه های بیماری کاهش یابد برهمین اساس دانشمندان موثرترین درمان را برای آرتروز زانو رتبه بندی کردند ، این امر پس از آن صورت گرفت که دانشمندان پنج درمان موثر و غیر جراحی برای زانو در تحقیقی که در اوایل این ماه منتشر شد را در نظر گرفتند. 
 
درد آرتروز
بهترین غذاها برای تسکین درد آرتروز 
 
مطالعه ای توسط سیستم بهداشت هیچکاک، نیو انگلند ، انجام شد ثابت کرد که برای کاهش درد، تزریق کورتیزون ، موثرترین درمان کوتاه مدت است و بعد از آن ایبوپروفن،تزریق پلاکتهای خونی ، داروهای ضدالتهابی بدون استروئید، ناپروکسن،سلکوکسیب هستند با این وجود، ناپروکسن بهترین درمان کلی برای بهبود عملکرد مفاصل و به حداقل رساندن ناراحتی است. محققان بر این باورند استفاده از ناپروکسن به عنوان یک درمان رده اول برای درمان زانو مناسب است. تحقیقات پیشین نیز حاکی از آن است ناپروکسن نسبت به سایر داروهای کمتر موجب بروز سکته های مغزی و قلبی می شود.

 نوشته شده توسط Soheil Amini در جمعه 97/2/21 و ساعت 11:49 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 4
مجموع بازدیدها: 13882
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه